KOMUNIKAT ZMIANA PRACY SEKRETARIATU NA CZAS PANDEMII
W związku z sytuacją epidemiologiczną panującą w Polsce i na świecie oraz w nawiązaniu do podpisanej przez Prezydenta RP ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczeniem COVID–19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
Informujemy, że sekretariat szkoły pełni dyżury we wtorki i czwartki w godzinach od 10.00 do 14.00
Szanowni Państwo informujemy, że w czasie ferii Sekretariat Szkoły będzie czynny:
we wtorki i czwartki
w godz. 8.00 – 12.00
Poniedziałek | 8:00 - 15:00 |
Wtorek | 8:00 - 15:00 |
Środa | 8:00 - 15:00 |
Czwartek | Nieczynne |
Piątek | 8:00 - 15:00 |
DUPLIKAT LEGITYMACJI
Opłaty za duplikat legitymacji szkolnej wynosi: 9 zł
płatne na konto nr: 61 1020 2892 0000 5002 0590 7821
- potwierdzeniem wpłaty
- 1 szt. – zdjęcia w formacie legitymacyjnym podpisanym: imieniem i nazwiskiem, nazwą szkoły i numerem klasy
- Przewidywany termin wyrobienia dokumentu – 5 dni roboczych


DUPLIKAT ŚWIADECTWA SZKOLNEGO
Opłata za duplikat świadectwa szkolnego wynosi: 26 zł.
Płatne na konto nr: 61 1020 2892 0000 5002 0590 7821
Do sekretariatu proszę zgłosić się z:
- potwierdzeniem wpłaty
- podaniem, które powinno zawierać:
- imię i nazwisko
- adres i numer telefonu kontaktowego
- data urodzenia
- numer pesel
- rok ukończenia szkoły
- nazwisko wychowawcy
Przewidywany termin wyrobienia dokumentu – 10 dni roboczych